Polityka prywatności

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), publikacja: 4.5.2016 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L 119, informujemy, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest spółka pod firmą: „IRR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą w Warszawie przy ul. Zwycięzców 28 lok. 23 (kod pocztowy: 03-938), numer KRS
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  • Zawarcia i wykonania umowy, w tym kontaktowania się z klientem w związku z jej realizacją (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  • Rozpatrywania skarg i reklamacji (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
  • Dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Archiwizowania dokumentacji, tj. umów i dokumentów rozliczeniowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Prowadzenia statystyk (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
  • Prowadzenia działań marketingowych własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  1. Dane osobowe możemy przekazywać innym podmiotom, które będą je przetwarzały, w szczególności:
  • podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
  • bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
  • organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, celem wykonania ciążących na nas obowiązków (Urząd Skarbowy, PIP, ZUS),
  • podmiotom umożliwiającym nam dokonywanie zdalnych operacji płatniczych,
  • podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie,
  • podmiotom świadczącym usługi prawne,
  • podmiotom świadczącym usługi informatyczne.

 

  1. Jako Administrator jesteśmy obowiązani do przechowywania dokumentów zawierających dane przez okresy wskazane przepisami prawa lub gdy jest to konieczne do prawidłowego funkcjonowania naszej spółki i zachowania zasady rozliczalności.

Dane przechowujemy przez okresy wskazane poniżej:

Dane zawarte na umowach
i pełnomocnictwach

Do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy.

Dokumenty rozliczeniowe

Księgi i związane z ich prowadzeniem dokumenty do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej.

Dokumenty związane z rękojmią

Dokumenty dotyczące rękojmi
i reklamacji będą przetwarzane przez
1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.

Dane dla celów marketingowych

W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu jej wycofania;

W przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego celu – do czasu wniesienia sprzeciwu.

  1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy, a ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości zawarcia umowy. Podanie danych osobowych jest także niezbędne jeżeli nabywa Pani/Pan towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarcza lub żąda Pani/Pan wystawienia faktury. Niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych nie spowoduje jednak żadnych negatywnych konsekwencji, poza brakiem możliwości wystawienia faktury.

 

  1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i będą profilowane w celu doboru najwyższej jakości naszych usług.

 

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych.

 

  1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

  1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.